Chcete zvýšit návštěvnost vašeho webu? Začněte analýzou klíčových slov

Chcete přivést na váš web více potenciálních zákazníků? Zjistěte, jaké pojmy zadávají do vyhledávače, a dobře s nimi pracujte. Jak na to? Začněte analýzou klíčových slov. Pomůže vám obstát v obrovské konkurenci na internetu.

Co je analýza klíčových slov?

Analýza klíčových slov představuje dokument obsahující slova a spojení, které lidé používají ve vyhledávačích, když hledají určitý produkt, službu, či cokoliv jiného. Bude-li rozbor kvalitní, přivedete na web více lidí, ale také zjistíte, jak dále rozvíjet obsah na vaší internetové stránce, postavit PPC kampaň atd. 

Blíže o analýze klíčových slov

Laikovi se může zdát, že nejde o nic obtížného. Uveďme si příklad: Prodáváte-li pračky, tak lidé přeci budou zadávat „pračka“. Jenže… Tak jednoduché to není. Uvedené slovo budou zadávat i ti, kteří se o nich chtějí pouze něco dozvědět (například). Nestačí ani “prodej praček”. Příliš obecné výrazy jsou mimo jiné drahé (v PPC kampaních). Je třeba konkretizovat a „vybalancovat“ výběr nejen podle hledanosti, ale také konkurence a výnosnosti. 
Jak na to? Nejdříve si sepište co nejvíce výrazů a slovních spojeních souvisejících s vaším tématem. Dejte si je do tabulky, nebo ještě lépe využijte některý speciální program. Pro vyhledávání vhodných slov pracujte rovněž s nástroji k tomu určenými (Sklik, Google Analytics). 
Poté tvořte skupiny podobných výrazů (dle nějakého schématu – barvy, značky atd.) a přiřazujte je k jednotlivým podstránkám vašeho webu. Samozřejmě je třeba rozhodnout se, jaké pojmy jsou opravdu nejdůležitější. “Pohrajte” si s nimi. 


Načrtli jsme si velmi zjednodušeně, jak se rozbor provádí, ale možná už teď sami cítíte, že nejde zrovna o jednoduchý úkol. Je nutné mít povědomí o SEO, zkušenosti a v neposlední řadě cit pro danou věc.

K úspěšnému webu nestačí nechat si vyhotovit pouze analýzu klíčových slov, ale je dobrým začátkem, jak se k němu propracovat. Nemáte-li žádné zkušenosti, svěřte to profesionálům. Že se vám nechce za tuto službu platit? Věřte, že to vyjde levněji, než zkoušet metodu pokus/omyl.

 

Profi články
  • 3
    Shares

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


1 + 11 =