Tři formy internetové reklamy

Přemýšlíte nad tím, že budete investovat do propagace společnosti? Děláte dobře, rozhodně neváhejte dlouho. Investice do reklamy je totiž ta nejlepší investice, kterou ve svém podniku můžete podniknout. Jen díky kvalitní reklamě se o vás potencionální zákazníci dozvědí, jen tak k sobě přivedete velké množství nových klientů, které budete moct přesvědčit o tom, že jste lepší než konkurence, která vás do té doby doslova “válcovala”. Otázkou však je, do jaké konkrétní reklamy se investovat vyplatí.

Pokud nesledujete trendy v oblasti reklamy, možná netušíte, do jaké reklamy se dnes investovat vyplatí. Přece jenom existuje mnoho podob reklam, některé jsou dražší, jiné levnější, další jsou víc efektivní a jiné slibují minimální účinek. Firmy, které touží investovat, mají dvě možnosti, a sice mohou investovat do profesionálů, kteří se o internetovou reklamu postarají (je to například jednička na trhu v oblasti marketingu Wepromo, s. r. o.), nebo můžete vsadit na své vlastní síly a můžete se s reklamou poprat. Jak jsme zmínili, nejefektivnější reklama je dnes ta internetová, která dokáže zaujmout obrovské množství lidí.

Samotná internetová reklama má však mnohem více výhod. Můžete s ní například cílit na určitou skupinu lidí, navíc je poměrně levná. Otázkou však je, jaké jsou její formy. Těch je nespočet, my však vybrali tři formy internetové reklamy, které je třeba znát.

1) Intextová reklama

Víte, co je to intextová reklama? Jedná se o reklamu, která se objevuje v samotném obsahu webové stránky, konkrétně v samotném textu. Slova jsou v textu podržená nebo jinak zvýrazněná a znázorňují reklamní sdělení.

2) PPC reklama

Asi nejznámější forma internetové reklamy, kterou jistě nemusíme nijak představovat.

3) Virální marketing

Virální marketing je ve zkratce řečeno reklama, kterou lidé budou dál sdílet, tedy budou to sami šířit na internetu.