Počítání oveček

Problém zvaný nespavost

Možná to také znáte…nemůžete usnout a nebo se probudíte uprostřed noci a spánek opět nepřichází. Pokud nic nezabírá zkuste pár rad, třeba pomohou.

Před spaním si vyvětrejte v ložnici, čerství vzduch a ideální teplota do 21 stupňů to je začátek úspěchu. Do oken svítí světlo z ulice, honem zatáhnout a spát.

Nespavost

Vhodné stravování

Přizpůsobte jídelníček, vhodné jídlo je základ. Žádná těžká a mastná jídla zatěžující váš organismus. Hrníček kávy s kofeinem také není to pravé ořechové. Alespoň čtyři hodiny před spaním již vynechte kořeněné pochutiny.

Pravidelnost

Pravidelnost je důležitá, naše tělo si na ni zvykne a je na půl vyhráno. Snažte se chodit spát ve stejnou dobu a to samozřejmě platí i pro vstávání. Víkendové lenošení by mělo být vyjímkou.

Pohyb

Sportujete, no to je dobře, ale ne před spaním. Minimálně hodinu před spaním se věnujte klidovým činnostem a již si dopřejte odpočinku. Přečtěte si knihu, meditujte, lenošte, poslouchejte muziku.

Ložnice náš hrad

Ložnice je naše klidové zázemí. Žádná televize, žádný počítač a pokud možno ani mobilní telefon. Všechno jsou to rušivé elementy. Krásná kniha, líbivá muzika, pohodlí to je to pravé.

Sladké sny

Redakce Press-Media

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Profolio.cz

Zprávycz.cz

Onlinepraha.cz

Profi články

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


1 × 2 =